Digital planeringsdag

  • 17 jan 2022

Tyvärr så måste vi även i år genomföra vår planeringsdag digitalt

I de rekomendationer som FHM och RF gett ut så ska vi undvika att samlas mer än 20 personer inomhus och det betyder att vi inte kan genomföra årets planeringsdag i Gånsta. Vi får göra så här i stället:

Idag (17 januari) kommer jag att skicka ut ett mail till alla kommittéer och grupper och begära in tre saker:

  • En verksamhetsplan för er grupp eller kommitté
  • Planerade datum för era aktiviteter
  • Budget för er grupp eller kommitté

Jag kommer att i mailet inkludera verksamhetsplanen för 2021 som ni kan använda som mall. Vi har också en påbörjad planeringskalender som jag också bifogar. Ni fyller i er information i dessa två dokument och skickar tillbaka dem till mig.

När det gäller budget så skickar ni ett mail till ekonomi@okenen.se där ni beskriver vilka utgifter och eventuella intäkter som ni räknar med under året.

Vi kommer att ha två videomöten:

Söndag 23 januari kl. 18.00: Då har ni möjlighet att ställa frågor.

Söndag 30 januari kl. 18.00: Då går vi igenom den sammanställda informationen.

Länkar till dessa två möten kommer senare.

Mats/Styrelsen